Contest: Menangi Duit Raya Sehingga RM200

Fuh first time nak masuk contest ni. Tiba2 berminat pula nak join. Contest ini dianjurkan oleh cdiqlife bersempena dengan perasmian perpindahan ke rumah web baru.
Ok la. Kita terus ke contest tersebut

"Saya mahu memenangi DUIT RAYA daripada cdiqlife.com kerana tarikh tutup (19/09/2010) pertandingan tersebut adalah bersamaan dengan tarikh lahir saya yang ke 19. Oleh itu, sangat bertuah bagi saya untuk mendapat hadiah hari jadi berserta duit raya tersebut. Selain itu, saya memerlukan wang untuk digunakan membeli peralatan netwoking tools untuk persiapan saya ke pertandingan kemahiran yang akan berlansung pada bulan 10 nanti."

Kepada yang ingin menyertainya juga boleh la melawat ke http://cdiqlife.com/menangiduitraya.html

Note:

1) 1 blog 1 penyertaan . So, jika anda ada 100 blog anda bolehlah buat 100 penyertaan. Probability anda nak menang hadiah utama lagi tinggi. Hoho! (Ada 2 blog tapi register 1 je..bagi peluang buat orang lain)

2) Tiada had patah perkataan untuk anda gunakan dalam contest ini. Semuanya bergantung kepada kreativiti anda samada nak tulis slogan panjang mahupun pendek! (Settle)

3) Subscribe emel anda di newsletter blog ini (boleh rujuk dekat popup bawah blog ini). Sebarang perpindahan/pertukaran syarat atau info terbaru tentang contest ini akan dhantar terus kepada yang subsribe emel. Lepas daftar please confirmkan emel anda dalam inbox. Jika tiada dalam inbox boleh check dekat spam.TQ. (Settle)


4) Contest ini terbahagi kepada dua-Idea Kreatif dan Blog Referral Terbanyak (akan detect mengguna Google analytics). So jika anda terpilih untuk idea kreatif dan referral terbanyak, anda akan memenangi lebih banyak duit raya daripada saya.hoho!

5) Contest ini terbuka untuk sesiapa sahaja. Walaupun anda adalah Chinese and Indian pon anda boleh masuk gak. Saya tidak racism! (Terbaik)

6) Letakkan banner contest di blog anda (Settle)(Dibawah dan di kiri blog)

7) Dan yang penting sekali, anda mempunyai blog! (Semestinya)

blog comments powered by Disqus