Kini Semakin Gembira

Setelah sekian lama aku menunggu..
akhirnya, inilah perkara yang aku idamkan..
memiliki komputer peribadi hasil daripada duit sendiri..(tapi ada sikit duit ayah aku)
fuh walaupun tak lengkap lagi tapi cukup puas bagi aku..
tunggu la pula semester depan untuk upgrade lagi..
tengok la list yang aku buat untuk komputer aku ni..

Asus M4A785TD-V EVO Motherboard RM 365.00
Kingston 1333MHz 2GB DDR3 RM 185.00
AMD Phenom-2 Quad-Core 2.8GHz RM 475.00
Western Digital Caviar Black 1TB 32M SATA    RM 327.00
X-FIVE 300W REAL POWER PSU 24-PIN RM 85.00
Acer 18.5" LCD MONITOR RM 370.00
Total    RM1807.00

Inilah yang orang katakan berkat kesabaran
Memang aku cukup berpuas hati dan bergembira sekarang.

Motherboard siap dipasang

Tengok grafik memory aku..lagi 3mb nak jadi 1GB 

Aku bukan nak tunjuk 4.3 tu tapi 7.2 tu..lagi 0.5 je nak full mark..Siapa ada cadangan macam mana nak naikkan 4.3 tu..
blog comments powered by Disqus