Apabila Aku Masuk Meeting

Ini la cerita lawak yang aku nak buat.
terasa lawak bila memikirkan kembali apa yang telah berlaku
memang seperti tokoh koporat bankrup masuk meeting.
tapi takpe lecture aku cakap pengalaman
biar nanti masuk meeting takde masalah dah.

tengok la macam mana demostrasi meeting yang paling lawak
yang aku sendiri kene tegur dengan pelbagai masalah pakaian
lepas ni reti la aku masuk meeting dengan dress code yang betul



Kesalahan:
1. Kesesuaian pemakaian tali leher dan kemeja
2. Meeting mana ada pakai seluar jeans
3. Meeting pakai kasut kulit bukan safety shoes..(hahaha)
4. Kedudukan tie-clip

Hahaha..
nasib baik aku kene tegur sikit je.
yang kene teruk member ku..
juga dari group aku..

ni la dia gambar demosatrasi meeting group aku.

cukup la gambar ni satu je.
yang lain gambar yang agak memalukan.
terlalu banyak kesalahan.
blog comments powered by Disqus