Aku Nekad

Huh ayat..dah rupa nak buat angkat sumpah
tapi yang ni boleh dikirakan angkat sumpah la.
Oleh sebab sekarang ini kepala aku makin serabut dengan pelbagai masalah
jadi atas nasihat kawan baik dan kawan rapat aku
Aku dengan ini membuat keputusan yang sangat drastik
memang ini lah hanya satu2nya cara yang tinggal.

Khas kepada budak2 kelas aku especially GIRL
Please take note this
Pada sem ini, atas khidmat nasihat seseorang dengan ini aku membuat
keputusan untuk TIDAK AKAN membantu anda semua dalam segala
permasalahan anda semua termasuk masalah error untuk final projek korang
atau dengan erti kata lain jangan cari aku untuk settlekan projek korang
atau dengan ayat kurang diajar aku "Projek ko jadi tak reti2 nak buat sendiri".
Semua ini adalah berpunca daripada anda semua sendiri yang tak habis2
nak susahkan aku sehingga aku lak yang tak tidur malam.

Oleh itu, ayat terakhir dari aku:
Kalau nak juga aku tolong, sediakan KFC untuk 8 orang makan, aku nak belanja budak2
lelaki kelas kita sebab korang banyak susahkan kita. Jadi kalau tak ada benda yang aku minta ni, korang menagis depan aku pun jangan harap aku nak tolong.

Harap maklum.

Yang benar,
Mohammad Lutfi Haris.

Ini adalah merupakan cacatan komputer . Tidak memerlukan tandatangan.
blog comments powered by Disqus