Sembang Programming

tajuk ini bukan berkenaan dengan sesiapa yang selalu terlibat dalam sembang lebat.
mahupun laman web sembang programming
tajuk ini adalah berkisarkan tentang aku.
mengenai cuti di raya cina.

Cuti baru2 ini aku telah pun pergi ke Ipoh
untuk berjumpa dengan member lama di sekolah teknik dahulu.
jumpa untuk reunion walaupun 3 orang sahaja.
lagipun secara tak dirancang..
aku cuma merancang untuk berjumpa dengan nazreen kawan baikku.

tetapi pagi jumaat sebelum ke kelas ex-classmate aku buzz ym aku
tanya bila balik dan berape lama cuti..
rupanya nak mintak tolong pasal program dia.
alang2 dah nak jumpa nazreen baik keluar sama2 terus

aku jumpa dia kat jusco ipoh.
mula2 nak pergi ke library tun razak tapi tutup
sebab cuti umum
itu la sebab ke jusco terus
jumpa kat food court settlekan kat situ..
agak lama juga membetulkan program tersebut.

lepas habis buat program pergi makan kat kfc.
itu je la yang dilakukan satu hari.
lepas makan aku lepak rumah nazreen
petang baru bertolak balik rumah







post ini dah seminggu dalam draff
baru sekarang dapat publish
lupa nak mention nama gurl tu
namanya hafiza syamira (fizz)
blog comments powered by Disqus