Program Mesra Komuniti



Pada hujung minggu lepas...
bersamaan dengan tahun baru..
ayah aku ada aktiviti ala2 family day la..
cuma tak seberapa macam family day la..
Aktiviti ni anjuran pibg sekolah agama rakyat aku dulu..
ayah aku merupakan naib pengerusi.
tu la terlibat sekali dalam aktiviti ni..

aku sebenarnya malas la nak join tp.
disebabkan di tepi pantai..
aku join la.
nk mandi laut nye pasal..
hahaha..
dah lama tak mandi laut..

gambar yang aku dapat tangkap cuma gambar aktiviti malam tu saja..
aktiviti petang jumaat dan pagi sabtu tak dapat nak tangkap..
seronok sangat mandi laut..

xpe la asalkan jadi kenangan blog aku ni..
tengok la gambar2 ni..
aktiviti malam tu..
hanya aktiviti indoor dan BBQ..
paling best BBQ la malam tu..





















yang ni saje la yang ada pada lensa kamera aku...
ape2 pun inilah yang best sangat..
dapat mandi laut sepuas hati aku..
blog comments powered by Disqus