Lepas Geram

Entry kali ini adalah berunsur lepas geram..
Nak lepaskan apa saja yang ada kat hati ini..
Bukan apa dah berapa lama pendam, buat sakit hati je..
Kali ini memang nak lepas habis sampai xde sisa langsung..

Aku paling sakit hati bila ada kawan yang pentingkan diri sendiri..
Bila dia susah aku tolong, bila aku susah ko cakap "PEDULI APA AKU"..
Ni la dia kawan yang paling banyak aku ada..
Bila aku tak tegur nanti mula la macam fitnah nak buat..
Aku ni tak kisah la apa korang nak cakap pasal aku..
Bukan aku amik tau..
Sebelum aku kenal korang aku kenal lagi ramai orang2 yang kurang ajar..
tapi gangster2 diorang tu ada gak tolong kawan..
tak ada la nak pentingkan diri sendiri..

Pergi mati la orang2 macam ini..
korang tak ada pun aku boleh hidup..
aku tak harap la bantuan korang tu sangat..
sebabnya aku masih hidup sampai sekarang walaupun korang tak nak tolong aku..
dah jadi macam ini baru aku tau perangai korang macam mana..
Minta tolong dengan aku bukan main manis je ayatnya
Bila aku lak minta tolong macam celaka lak mulut ko

Entry ni aku tak tujukan kepada sesiapa..
Just lepas geram aku kepada umum..
sesiapa yang terasa tu..
aku xkan minta maaf kat korang..
sebab dah memang jelas korang yang patut minta maaf ngan aku..
Korang fikir la sendir aku yang aku cakap ini..
Jangan sampai mulut aku lak jadi celaka maki hamun korang..
Aku ini ada had kesabaran juga..
Jangan sampai aku tak tolong korang lagi bila susah lak..
blog comments powered by Disqus