The Worst Holiday

Sori la dah lama x update blog ni.
bukan sebab dah boring or apa2 alasan.
cuma xlarat je.

mengikut perancangan waktu cuti ku ini akan dihabiskan untuk update blog2 aku.
tapi apakan daya.
takdir tuhan yang menentukan.
aku telah terlibat dengan kejadian yg tidak diingini.
sehari selepas sampai di rumah pula tu.
xsempat nak merasa bebas study sekejap.
dah merana kene duduk rumah saja.

aku telah terlibat dengan kemalangan motosikal
akibat dari itu tanganku berlaku sedikit kepatahan pada pergelangan.
itu la salah satu alasan aku xdapat nak update blog aku.
nak menaip pun susah.
tp sekarang sudah sedikit pulih.
dapat la aku update blog2 aku ni

oleh itu
inilah cuti yang paling teruk aku penah rasa selama ni.
xdapat nak keluar.
nak buat macam2 kerja pun xboleh
rehda je la
inilah ujian
dapat la aku menjaga diri aku ni.
xde nak melilau merata tempat.


gambar yang diambil selepas balik hospital
blog comments powered by Disqus