Hari Keluarga Haji Abdul Razak



Akhirnya hasil perbincangan dan perancangan yang hampir setahun
buat pertama kalinya majlis perjumpaan yang boleh dikatakan begitu besar
iaitu satu keluarga besar
Allahyarham Haji Abdul Razak &Allahyarhamah Halimah (datuk & nenek aku)
telah berkumpul dan berkenalan antara satu sama lain.

Perjumpaan yang dihadiri seramai hampir 180 orang daripada 205 orang ahli keluarga.
Daripada anak-anak allahyarham (pakcik & makcik aku)
sehingga la ke piut (tahap ke berapa keturunan pun aku xtau)
sungguh besar family aku ni.
Aku sudah berada di tahap datuk kalo diikutkan.

Bermula dari pagi 25hb sehingga petang 26hb
macam2 aktiviti telah dilakukan.
bermula dengan aktiviti aqiqah,bacaan yaasin,khatam quran,tahlil,perkenalan keluarga dan sukaneka.
memang seronok la walaupun memenatkan

ni la gambar2 aktiviti yang aku sempat shot guna kamera aku.



Aktiviti Aqiqah






Aktiviti Khatam Quran










Perjumpaan Keluarga








Dah xlarat aku nak upload gambar lagi.
nantikan part yang kedua
bergambar mengikut ahli keluarga
dan gambar2 aktiviti sukaneka.
blog comments powered by Disqus